Go Back   Dövme Tattoo Piercing Forumu > Başka Mevzular > İlgi Çekici Konular

Cevapla
Seçenekler Stil
Okunmamış 10-11-2017, 03:35 PM   #1
sedatpekin
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Aug 2017
Mesajlar: 10
sedatpekin is on a distinguished road
Standart Uyku Kalitesini Arttırmak İçin Neler Yapılabilir

Yatak odanızı temiz tutuyor olmanız, odanızın sağlıklı olduğu anlamına gelmez. Temizlik, yapılması gereken adımlardan sadece biri, diğerleri için buyurun size birkaç ipucu. Daha iyi bir uyku size sadece birkaç adım uzaklıkta.

Yatağınızın Bakımı
Bakteriler ve mikroplarla savaşmak için nevresim setini sık sık değiştiriyorsunuz, peki yatağınıza aynı özeni gösteriyor musunuz? Her üç ayda bir yatağınızı, ayak kısmı baş tarafa gelecek şekilde döndürün, emin olun sırtınız size teşekkür edecek. Her 1-2 ayda yatağınızı karbonatla temizleyin, 15 dakika bekledikten sonra elektrik süpürgesiyle yüzeyini çekin.

Çeşitli araştırmalar göstermektedir ki, ideal bir uyku için yatak odanızın ısısını 18 derece dolaylarında tutmaya çalışın. Termostatınızın ayarınızı her gece sabitleyin. A.B.D. Ulusal sağlık enstitülerinin yaptığı önerilere göre, serin bir odada uyumak, kalori yakmanızda size yardımcı olur, sağlıklı kalmanızı sağlar.

Yatak odanızda kırmızı gibi canlı renkler yerine yeşil, gri ve özellikle mavi tonlarında, yatıştırıcı etkiye sahip renkler seçin. Yapılan araştırmalara göre, mavi renkte boyanmış odalarda uykuların daha uzun ve dinlendirici olduğu tespit edilmiştir. Ayrıca kaz tüyü yorgan modelleri ile kaz tüyü yastık modelleri de hafifliğinden dolayı uyku kalitenizi artıracaktır.

Alarmı susturan o düğme, dostunuz değildir. Sabah, düğmeye bastığınız anda beyniniz serotinin salgılar, o an için keyifli hissedebilirsiniz ama bu beyninizi şaşırtarak günün geri kalanında kötü hissetmenizi sağlayabilir. Alarmınızı, gerçekten uyanmanız gereken zamana kurun, ne öncesine, ne sonrasına ve çaldığında yataktan çıkın. Bunu yapmak bazen zor olabiliyor, o yüzden alarmınızı odanın diğer ucuna koymak işe yarayabilir.

Vücudumuzun biyolojik saati güneş ışığına yakından bağlıdır, o yüzden siz uyumaya çalışırken ışığın odaya girmesi zorlayıcı anlar yaratabilir. Odayı karartabileceğiniz türde perde seçimleri yapın, alarmı kapatmak için kalktığınızda perdelerini açın ve ışığın içeri girmesine izin verin. Daha da iyisi, ışığı içinize çekmek için pencereden veya balkondan dışarı çıkın, güne derin bir nefesle başlayın.

Gece uykusu, ertesi günün nasıl geçeceğini belirler. Rahat, huzurlu ve en önemlisi sağlıklı bir uyku için size önerdiğimiz adımları uygularsanız, uyandığınız andan itibaren güne yüksek bir moral ve keyifle başlayabilirsiniz. Size sağlıklı uykular dileriz.
sedatpekin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:30 PM.

BodyDragon.com, 2005 senesinden bu yana Piercing, Dövme ve Tattoo konusunda sizleri bilgilendirmeye devam ediyor.

Piercing konusunda aklınıza takılan soruların hepsini Piercing sayfasında bulabilir, satın almaya karar verdiyseniz 2014 Piercing Modelleri sayfasına göz atarak bir model beğenebilir ve daha sonra fiyatları hakkında bilgi almak için Piercing Fiyatları sayfasına göz atabilirsiniz.

Tattoo ve dövme konusunda aklınıza takılan sorular ve konular için BodyDragon.com adresimizi ziyaret edebilir, 2014 modeller için 2014 Dövme Modelleri sayfasına göz atabilir ve son olarak fiyat almak için Dövme Fiyatları sayfamıza gidebilirsiniz.
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.